На початок Наші переваги Наші товари ЯК МИ ПРАЦЮЄМО? FAQ Каталог товарів ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ТЕЛЕГРАМ КАНАЛ
Якщо у Вас залишилися питання, зв'яжіться з нами зручним для Вас способом
ЯК МИ ПРАЦЮЄМО?
ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Зайдіть до свого облікового запису ➫ У каталозі додайте потрібні товари в кошик ➫ Далі потрібно вказати ціну, за якою Ви продали замовлення (якщо післяплати), також дані вашого покупця (ПІБ, номер телефону, адреса доставки) та спосіб оплати. Після натискання кнопки “Оформити замовлення” Ваше замовлення вже в системі.
ЯК ШВИДКО ВІДПРАВЛЯЮТЬСЯ ЗАМОВЛЕННЯ?
З понеділка по п'ятницю всі заявки, що надійшли до системи до 15-00 вирушають із нашого складу того ж дня. У суботу до 11-00 відправка щодня.
ДЕ МОЖНА ПОБАЧИТИ НОМЕР ТТН?
В особистому кабінеті ➫ Історія замовлень ➫ Стовпець ТТН. Після відправки, в даному стовпці відображається номер ТТН замовлення, яке Ви повідомляєте клієнту.
ЯК ПОДИВИТИСЯ ДРОПШИППІНГОВІ ЦІНИ? ДЕ ЯКІ ЦІНИ Я БАЧУ?

У нашому інтернет-магазині є два види цін: дропшипінгові (оптові).

► Роздрібні ціни відображаються всім користувачам, які не зареєстровані (не залогінені) на сайті, а також усім зареєстрованим у групі покупців "Роздріб".

► Якщо Ви зареєструвалися як дропшиппер, Ви бачите на сайті дропшипінгові (оптові) ціни. Це ваші "закупівельні" ціни, до яких ви можете робити будь-яку націнку. Переконайтеся, що що ви залогінені на сайті (у правому верхньому кутку має відображатися ваше ім'я).

У КАТАЛОГІ ВІДБИЛЯЮТЬСЯ РЕАЛЬНІ НАЯВНІСТЬ І ЦІНИ?
На відміну від інших постачальників дропшипінг, ми дуже ретельно за цим стежимо, тому в каталозі та у файлах вивантаження завжди актуальна наявність та ціни.
ЧИ МОЖЛИВА ВІДПРАВКА ПО МОЄЇ ТТН?
Так, можливо. При оформленні вибираєте спосіб оплати Visa, Mastercard, Privat24 та оплачуєте замовлення. Номер Вашої ТТН обов'язково вказуєте у коментарі до замовлення.
З ЯКИМИ СЛУЖБАМИ ДОСТАВКИ ВИ ПРАЦЮЄТЕ?
Ми відправляємо поки що Новою Поштою, післяплатою або при повній оплаті. Надалі розглядається варіант розширення служб доставки.
ХТО ОПЛАЧУЄ ДОСТАВКУ, ЯКЩО КЛІЄНТ НЕ ПРИШОВ ЗА ПОСИЛКОЮ ЧИ ВІДМОВИВСЯ ВІД ТОВАРУ НА ПОШТІ?
Якщо клієнт не з'явився на пошту протягом 5 робочих днів після прибуття товару, ми відкликаємо посилку назад, з Вашого балансу списується вартість доставки до дві сторони. Якщо клієнт відмовився від товару на пошті через те, що йому не прийшов той товар, який він замовляв, або він виявився пошкодженим (бракованим) – у такому разі доставку оплачуємо порожниною ми.
КЛІЄНТ ЗАБРАВ ПОСИЛАННЯ, КОЛИ НАЧИСЛЮЄТЬСЯ ПРИБУТОК НА БАЛАНС ДРОПШИППЕРУ?
Прибуток зараховується в автоматичному режимі протягом 1-3 днів, залежно від того, коли ми заберемо післяплату.
ЯКА МІНІМАЛЬНА СУМА ДЛЯ ВИВЕДЕННЯ ПРИБУТКУ?
Наразі мінімальна сума для виведення становить 500 грн. При Ми працюємо за системою дропшипінг без передоплати на перші замовлення.